Panni története

Lányomnál Wilms-tumort diagnosztizáltak. A kezelésével kapcsolatos tapasztalataimat kívánom megosztani másokkal. A rák elleni küzdelem az én szemszögemből.

Friss topikok

  • Brobika: @enimeniko: Szia! Tényleg rohan az idő! A srácok nőnek, mi meg megyünk össze! A műlt héten volt... (2012.09.11. 16:28) Megint egy kis adrenalin
  • EJucus (törölt): Szia Robi! Megrettenve olvastam végig kislányod blogját...nem is tudtam,hogy ilyen beteg...láttam... (2009.11.20. 19:01) Idenézzetek kiskomáim!
  • Imianyuja: De jóóóó!! Ennek így kellett lennie!! (2009.08.14. 22:02) Csupa öröm az élet!
  • Brobika: Köszönöm a dicséretet Böbe néni nevében is! Tényleg jó fej! Mókázik, beszélget a gyerekekkel, hogy... (2009.08.06. 21:57) Egy kiállítás képei
  • Imianyuja: A következő kérdésem pont ez lett volna.:) Hogy most hol tartotok, de ezekszerint ha minden igaz, ... (2009.07.22. 22:16) December 28-január 1.

Linkblog

Idenézzetek kiskomáim!

2009.09.29. 20:40 - Brobika

Ekkora hajam van! Érdemes volt gyűjteni a hajcsatokat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kitartó munka meghozta gyümölcsét! Pénteken a portomat is kivették, és mostantól csak a felülvizsgálatokra kell járni!

Csak fel a fejjel, és semmi nyekergés!

A bejegyzés trackback címe:

https://anna-kamilla.blog.hu/api/trackback/id/tr551416684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enimeniko 2009.10.02. 12:45:10

Kedves Panna!!!
Nagyön örülünk mi is a jó eredményeidnek, és reméljük, hogy minél ritkábban fogunk találkozni!!! :D :D :D :D
Mindig legyetek ilyen vidámak, további minden jót neked, és az egész családodnak!
Enikő és Timi a felvételi irodából

EJucus (törölt) 2009.11.20. 19:01:51

Szia Robi!

Megrettenve olvastam végig kislányod blogját...nem is tudtam,hogy ilyen beteg...láttam iwiwen a képeket,de nem mertem rákérdezni,örültem amikor rátaláltam erre a blogra! Mondanom sem kell,hogy végigbőgtem az egészet! Nagyon együtt érzek Veletek, örülök, hogy mostmár minden rendben van....Remélem Panni is jól van és lassan visszatérhet megszokott életéhez...ovi játék ezerrel meg ilyesmi...
Rendszeresen fogok járni hozzátok...remélem írsz még...
Puszi Nektek! (Egy régi ismerős) Judit

Ha gondolod nekünk is van blogunk...olvass bele :) linkelem :)

eiklervilcsi.blogspot.com/


süti beállítások módosítása